Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně se takhle naštěstí nikdo neptá. Ale nedávno mě pobavil můj vrstevník, když jsme se potkali u vývěsky pohřební služby a on se mi svěřil, že se jde podívat, jestli už na ní náhodou není.

1 0
možnosti
Foto

Po sdělení nebožtíkova jména jsem se pokaždé zeptal: „A kdo to byl?“

1 0
možnosti
Foto

Áťo, legrační je, když jsme v mládí po delší době potkali známého s: No, ty taky ještě žiješ? Řekni to dnes ve věku pokročilém někomu... Hezkej den, přeje hodně zralý - 84 - bloger!

2 0
možnosti
JM

J33a83n 40M23a79r89e68k

28. 8. 2023 16:35

No Horste, já jsem sobně moc rád, že 'taky' ještě žiješ a tím nezrazuješ nás devětatřicátníky...a že stále blogaříš. Bud mezi námi dál...život je krásný...

0 0
možnosti
MB

Karma. Můj manžel vždycky říkával: lepší ošklivý narozeniny než hezký pohřeb! Já souhlasím.

4 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1595x
Občas jsem manželka, často pak víc utrápená máma puberťáka, někdy se ve mě ale ozve i vzteklé a vzpurné dítě....

Seznam rubrik